نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبر اکیپ را باور کنیم ؟ چرا کوادرادو حفظ نشد ؟ اگر من بودم پوگبا را چشم بسته می فروختم

خبر اکیپ را باور کنیم ؟ چرا کوادرادو حفظ نشد ؟ اگر من بودم پوگبا را چشم بسته می فروختم

انتقال پوگبا به جدی ترین پرسش هواداران تیم یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تبدیل شده و هر لحظه شایعه ای جدید در این رابطه مخابره می شود ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. در ادامه با آخرین اخبار نقل و انتقلات تیم یوونتوس همراه باشید.

اکیپ دقایقی پیش مدعی شد که منچستر یونایتد با درخواست 120 میلیون یورویی تیم یوونتوس موافقت کرده و این در حالی است که پوگبا درخواست تیم یووه را برای تمدید قرارداد رد کرده و بدین ترتیب وی به زودی به عضویت تیم منچستر یونایتد در خواهد آمد.

تا این لحظه مقامات باشگاه یوونتوس و مدیربرنامه های این بازیکن، واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده اند.

لوچانو موجی مدیر اسبق تیم یوونتوس در واکنش به ترانسفر باشگاه یووه گفت:

 

من احساس می کنم هیگوایین در ناپولی می ماند ولی اگر من به جای مدیران یووه بودم، بدون شک پوگبا را با چشمان بسته می فروختم و خیلی زود بازیکن آرژانتینی ناپولی را خریداری می کردم.

 

موجی ادامه داد:

 

بعد از فروش به سراغ تیم پورتو و هرارا بازیکن این تیم می رفتم و او را می خریدم و جانشین پوگبا می کردم. در این شرایط هیچ فردی متوجه نبود پوگبا نمی شد.

 

رسانه های اسپانیایی امروز نوشتند:

 

پیش بینی می شود که وضعیت گابیگل تا ساعاتی دیگر مشخص شود و او یکی از دو تیم یوونتوس یا بارسا را برای ادامه ی فوتبال خود انتخاب خواهد کرد. گفته می شود یوونتوس شخصا با این بازیکن توافق کرده است.

 

ساعاتی پیش رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که باشگاه ناپولی در نظر دارد بنزما را جانشین هیگواین در تیم خود کند و همین موضوع سبب شد تا شایعات در رابطه با پیوستن بازیکن آرژانتینی به یووه افزایش یابد.

 

جان الکان مدیر ارشد یووه در رابطه با فروش پوگبا گفت:

 

این موارد را باید از ماروتا بپرسید، او مسئول نقل و انتقالات تیم یوونتوس می باشد.

 

فوتبال ایتالیا امروز نوشت:

 

باشگاه یوونتوس، آلبرتو برینیولی دروازه بان خود را به صورت قرضی به تیم لگانس فرستاد.

 

توتواسپورت امروز نگاهی اجمالی به نقل و انتقالات یوونتوس پرداخت و نوشت:

 

یوونتوس برای فروش پوگبا مبلغ 120 میلیون یورو درخواست کرده و در صورتی که منچستر این رقم را پرداخت کند، آنگاه یووه به سرعت برای خرید جانشین وی فعالیت خود را شروع خواهد کرد و گزینه هایی نظیر ماتیچ، گومز و سیسوکو را مد نظر دارد. در صورتی که یوونتوسی ها نتوانند پوگبا را به فروش برسانند، آنگاه هدف نهایی آنها یک مهاجم خواهد بود.

 

رسانه های انگلیسی در مورد کوادرادو نوشتند:

 

یوونتوس تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام داد اما چلسی خواهان این بازیکن بود و حتی در مقابل پیشنهاد بالای اینتر نیز مقاومت کردند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: